کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

نامه ای به تو

کاش یه روزی بیای و به وبلاگم سربزنی، می دونم تو هم طاقت دوریمو نداری! آخه اگه طاقت داشتی اونوقت من که گریه نمی کردم! تازه یه چیز دیگه، البته قبلش باید قول بدی دعوام نمی کنی، باشه؟ امروز شدید گرما زده شدم، آخه چه کنم؟ دانشگاه که نمی تونم شربت ببرم! تازه استادم پروژه هیچ کس رو امروز تحویل نگرفت. گفت واسه دوشنبه تحویل می گیرم. تو رو خدا اگه اومدی به وبلاگم و اینو خوندی برام دعا کن آخه دعای تو خیلی تو زندگیم موثره. مرسی گوگولی من. بای

نظرات 1 + ارسال نظر
دختری با دامن حریر یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.patty.blogsky.com

سلام!
چه وب با احساسی...:)
به منم سر بزن.منم برای کسی مینویسم که بیاد و بخونه...
منتظرم که بیای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد