کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

سریال صندوق پستی

نه، واقعا جالبه این متن جوابی هست به تمامی الحان خوش و بدی که در آخرین نامه به دستم رسیده : 

اولا سلام 

دوما این جواب خیلی خوبه که به دستت برسه و بدونی می خوام بدونم که کیه 11 شب به بعد مورد مخاطب من قرار می گیره؟ 

خانم یا آقای علامت سئوال که 99 در صد احتمال میدم خانم باشی و همون م.ع من باشی که بعد از مدتها برگشتی تا با زخم زبون ها بخوای منو داغون کنی اگه م.ع تویی جواب مال تو و گرنه بگو تا جوابتو کامل بدم: 

عزیز دلم بجون همون هادی کسی رو ندارم که بهش زنگ بزنم نه اینکه خیال کنی بی عرضه هستم، نه! ولی دلی که به یک نفر وابسته هست غلط می کنه که بخواد بره سمت کسه دیگه 

اگه خیال می کنی هادی تو رو دزدیدن فکر اشتباهه بخدا از وقتی که رفتی قسم خوردم نه با کسی باشم نه دیگه دلم واسه کسی باشه. 

آره راست میگی یازده شب تا یک نصفه شب بیدارم و همش به تو زنگ می زنم همون 3898 و همش می شنوم که گوشیت خاموشه دلم فقط به همین زنگ زدن ها خوشه، اگه این هم ناراحتت می کنه بگو دیگه زنگ نمی زنم.  

تازه اگه این وبلاگ هم اذیتت می کنه بگو دیگه نمی نویسم حالا هرجور راحتتری تا دیگه جوابی ازت نشنوم دیگه تو این وبلاگ نمی نویسم . 

بای

نظرات 1 + ارسال نظر
نقی زاده یکشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.asanrank.com

سلام گلم خوبی میخوای آمار شمارشگر وبلاگتو منفجر کنی زود بیاتو اسان رنک ثبت نام کن و وبلاگت هم ثبت کن حتما صفحه راهنما رابه دقت مطالعه کن ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد