کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

واین پایان یه دوست داشتن یک طرفه!

میگی خستت کردم میگی میخوای دور شی

باشه عشقم رد شو نمیخوام مجبور شی

میگی بی من خوبی قلبمو میکوبی

برو تا راحت شی حالا که آشوبی

میگی بی زار شدی میگی تکرار شدم

من که عشقت بودم باعث آزار شدم

عاشقی زوری نیست غربت و دوری نیست

حالا که میخوای بری رسمش اینجوری نیست

سرت سلامت گل من گوشه ای از دل من

از وفاداری دنیا این شده حاصل من

بهانه هات خیلی کمه تو هم یکی مثل همه

این گذشتن از وجودم یادگار عشقمه

همه خوبن ما بد سادگیم قلبتو زد

میگی فراموش میکنی بی صفتی تا این حد

بعد از این میخندم به دل بازندم

روی هرچی سادگیمه چشمامو میبندم

دوباره باز از نو خط زدی دنیا رو

دیگه اصراری نیستهرکجا خواستی برو

میگی قسمت این بود دیر میای میری زود

بی تعارف بردی بازی خوبی بود

سرت سلامت گل من گوشه ای از دل من

از وفاداری دنیا این شده حاصل من

بهانه هات خیلی کمه تو هم یکی مثل همه

این گذشتن از وجودم یادگار عشقمه

سرت سلامت گل من گوشه ای از دل من

از وفاداری دنیا این شده حاصل من

بهانه هات خیلی کمه تو هم یکی مثل همه

این گذشتن از وجودم یادگار عشقمه

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:38 ق.ظ

دمت گرمحرف دلمو زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد