کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

دوست داشتن یک طرفه

میخوای بگی من یک طرفه تو رو دوست دارم؟ 

میخوای بگی منو دوست نداری؟ 

عیب نداره، دلم به همین دوست داشتن خوش است و بس 

دوست دارم شبا موقع خواب از خودم بپرسم دلت برای کی تنگ شده و دلم جواب بده ملیح 

بعدش چشامو ببندم و بگم فدای تو عشق مهربونم بشم که چشای نازت برام دنیا دنیا ارزش داره 

میدونی چیه؟ 

دلم برای همه بوسه های نازت تنگ شده 

دلم برای همه مهربونیات تنگ شده هزارتا دختر هم جمع بشن نمی تونن جای عشق رو بگیرن کاش اینو بدونی.

نگاه

وقتی نگاهت غمگین است قطره های پشت شیشه هم بغض می کنند…………نگاهت بی آواز است حتی باران هم شوقی برای بارش ندارد……..وقتی لبخندت ماتمکده ی چشم های بارانی ات می شود چکاوک حتی در باران هم می میرد……………وقتی نگاه زیبایت بی باران است دیگر آمدن بهار هم بهانه ای می شود برای فصل ها…………مگر میشود غریب باران غم نگاهت را تحمل کند و آن را به تنهایی به دوش بکشد؟ وقتی صدای نگاهت دیگر مرا صدا نمی کند………..دیگر هیچ بهانه ای برای لبخند نگاه من نیست………………بگذار حداقل غم غمگینی نگاه تو را به دوش باران بکشم……….می دانم نمی خواهی ولی بگذار سهیم غمگینی نگاهت باشم……………صدای نگاهم که برای غم چشمانت می گرید پیشکش نداشتن من در دل بی انتهایت…………….

دعا

یک ماه و هفت روز از کما رفتن مادر بزرگم میگذره براش دعا کنید.