کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

خرس

نظرات 1 + ارسال نظر
مهناز جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 06:00 ب.ظ http://axactor.mihanblog.com

سلام.خیلی ویت قشنگه چه کردی با وبت[دست][دست][دست][دست]

مطالب وبت خیلی عالیه.[گل][گل][گل][گل][گل]

امیدوارم تو کارت پاینده باشی.[گل][گل][گل][گل]

اسم من مهناز. ممنون میشم که به وبلاگ منم سری بزنی.

این ادرسشه:http://axactor.mihanblog.com

[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

دعوتت میکنم که عضو گروه یاهوی بزرگم بشی.

این گروه رو با هدف برقراری ارتباط میان یه جمعیت بزرگ برای تبادل اطلاعات

و اشنایی بین هم برای فعالیت های گسترده ایجاد کردم.

بهت توصیه میکنم حتمآ عضو شی.[نیشخند][نیشخند][نیشخند][نیشخند]

فقط مونده تبادل لینک کنیم.منو با اسم

زیباترین عکسهای بازیگران ایرانی لینک کن.

[گریه][گریه][گریه][گریه]

منم لینکت میکنم.[خونسرد][خونسرد][خونسرد][خونسرد]

گلم منتظرم ها.زود بیا


………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|…….اینم وسیله ....….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد