کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

این وبلاگ تا اطلاع ثانوی آپدیت می شود!

به کوری چشم دشمنان هرزه ام این وبلاگ از بین نخواهد رفت و آپدیت می شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
ملیحه دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

فردا قرار بود من و تو از همدیگه جدا بشیم
فردا قرار بود همدم گریه ی بی صدا بشیم
از تو چه پنهون گل من
من خیلی وقته بی تو ام
دیروز و فردا نداره
برام چه سخته بی توام
یادش بخیر قلب تو بود برای من سنگ صبور
می خواستم عاشقت کنم هر جور شده حتی به زور
حالا که نیستی لا اقل تسکین به قلب من بده
اون که نخواست پیشم باشی حالا کجاست صبرم بده
چجوری باور بکنم رقیب من نازت کنه؟
شبا کنارت بخوابه,از خواب بیدارت کنه؟
یادته که زیر بارون تو دعا کردی بمیرم
منم قول دادم که دیگه عکستو بغل نگیرم
تو دعات گرفت و مردم اما عاشقم هنوزم
با همون یه قاب عکست می گذرونم شب و روزم
لحظه های آخر تو میره از یادم به سختی
بدرقت اومدم اما دست تکون ندادی رفتی
یه دل خوشی دارم هنوز حالا که دارم می میرم
هر وقت که بارون بباره تورو کنارم می بینم
نگاه به چشم خیس من به عشق پاکم نکنین
رفیق من سفر چند روزی خاکم نکنید
توقع داشتم میمیرم حداقل نگاه کنه
حتی نیومد لحظه ای با جسمم وداع کنه

ملیحه دوشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:03 ب.ظ

دیگه مجبور نیستی هرجا که میری
ازم اجازه ی رفتن بگیری
میشه با هرکی که می خوای بجوشی
اصلا هرچی دلت می خواد بپوشی
میشه به هرکی میخوای دل ببندی
یا با غریبه ها بگی بخندی
وقتی دیر می کنی یا میری جایی
دیگه نیستم بهت بگم کجایی
نرو تنهام نذار با درد وغم هام
اگر چه دلخوری از خیلی حرفام
به قرانی که از سایش گذشتم
به مرگ هر دوتامون خیلی تنهام
نگو می بینمت یک روز دیگه
آخه احساس من اینو نمی گه
نمی تونم قبول کنم نباشم
ترو خشکت کنه یه مرد دیگه

خداحافظ همیشه بهتر از من
همیشه یا که هرجا سر تر از من
تو چشمات بهترین بودن تو دنیا
نمیدیدی اگر چه کمتر از من
خداحافظ که رفتم بی بهونه
از این خونه دلم بدجوری خونه
به جای سر به روی شونه ی من
تو یادم خاطرات تو می مونه

اگه کوه طلا واست بیاره
اگه دنیا رو زیر پات بذاره
بازم دستای خالیم خوب می دونن
که هیچکی قد من دوست نداره

گلت خشک شد ولی هرگز نمرده
زمان بوی تورو از خونه برده
دلم خوش بود میای یک شب تو خوابم
ولی چند ماهه که خوابم نبرده
داری میری ولی پیشت می مونم
واست هیچی نبودم خوب می دونم
ولی من در عوض هرجا که باشم
واست تا آخر عمرم می خونم

شاید خیلی چیزا می خواستی اما منم هیچی نداشتم پات بریزم
انقدر بغضم رو پنهون کردم از تو از اون روزی که تو رفتی مریضم
قدیما یادمه می رفتی جایی همیشه یه خداحافظ می گفتی
چقدر آسون شدم واست غریبه
بازم پشت سرم چیزی شنفتی؟
الان داغی نمی فهمی چی میگم
مدیونی اگه یادم بیفتی
by

Sonya Pezashkian سه‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:14 ق.ظ http://www.yexan.com

سلام.
وبلاگ بسیار پرمحتوا، زیبا و مفیدی دارید.
مدتی هست که وبلاگ شما و مطالبش رو با اشتیاق تمام دنبال میکنم.
اولا خواستم که ازتون تشکر کرده باشم.
بعدشم بخاطر قدردانی از زحمات بدون چشمداشتتون شما رو با یک وبسایت رایگان افزایش ترافیک و بازدید کننده واقعی که تاثیر خیلی زیادی تو افزایش ترافیک و افزایش فروش محصولات و درآمد اینترنتی وبسایت و وبلاگهای من داشته آشنا کنم.
این وبسایت تو یک مدت کوتاه بیش از یک میلیون بازدید کننده واقعی به وبلاگ یا وبسایتتون میفرسته.
http://www.yexan.com
حیفه که این یک میلیون نفر از دیدن وبلاگ پر محتوا و زیباتون بی نصیب بمونن.
به امید دیدار در قله های موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد