کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

نامه ای به رنگ زمستان

ای کاش اینقدر خوب بوده باشم که یادم همیشه باهات باشه. مراقب خودت باش ... خدا به همراهت

این تنها قسمتی از پیامک عزیزترینم در زندگی بود کسی که یک عمر با بدترین الحان باهاش صحبت کردم کسی که در مقابل هر بدی جز خوبی ازش ندیدم کسی که ازش آب خواستم چشمه برایم آورد کسی که جانش را، عمرش را و تمام زندگیش را به من هدیه کرد. این بار می روم و دیگر با خاطراتم زندگی می کنم و او را به خاطر خودش و به خاطر خواسته اش تنها می گذارم امیدوارم روزی این مطلب را بخواند و بداند که عزیز بوده و خواهد بود و این را بداند که اگر از آسمان بهترین را برایم پیشکش کنند جای م.ع را برایم نخواهد گرفت . دوستش دارم تا ابد و برایش آرزوی سلامتی جسمی و روحی می کنم. و می دانم چون جز زحمت برایش کاری دیگر نکرده ام و خوبیهایش را با بدی جواب داده ام جسم نازنینش را معذب کرده ام گرچه خود به این جمله اعتقاد ندارد. فدای چشمان زیبایش.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد