کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

سوت و کور

شاید تنهایی من در ظلمت شب بود که این کلمه بی جان پر از روح را ساخت

شاید هم گریزی بود بر هزار راز نهان که بگوید راز تنهایی سکوت را و بگوید چه رازیست در سوت و کور خانه.

آری حال میدانم سوت و کور یعنی چه...

یعنی سکوت و تنهایی کنار وحشت یک راز نهان...

نگو قراره که دیگه یه لحظه پیشم نباشی نمیذارم یواش یواش هم رنگ سایه ها بشی

دسته گلاتو نمیخوام خاطره هاتو نمیخوام خودت که بهتر میدونی که من فقط تو رو میخوام

گلای باغچه رو برات تک تک و از شاخه چیدم ببین چقدر جون میکنم بهت بگم دوست دارم

سوت و کوره خونه وقتی وجودت کنارم نیست نده آزارم که بی تو طاقتی تو این تنم نیست

بی تو زندگیم چی میشه شور عاشقیم چی میشه تو که داری میری اما سرنوشت من چی میشه؟
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد