کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

به خودم قول میدهم

به خودم قول میدهم تو را فراموش کنم

به خودم قول میدهم خاطرات روزهای با تو بودن را فراموش کنم
به خودم قول میدهم جمله های عاشقانه ات را فراموش کنم
به خودم قول میدهم نگاه معصومانه ات را فراموش کنم
به خودم قول میدهم لبخندهای شیرینت را فراموش کنم
به خودم قول میدهم تصویر زیبای چهره ات را از ذهنم پاک کنم
به خودم قول میدهم دیگر نامه هایت را مرور نکنم
به خودم قول میدهم دیگر قلبم به عشق تو نتپد
به خودم قول میدهم دیگر به عشق تو ، زیر باران 
نروم
به خودم قول میدهم دیگر به عشق تو ، زیر نور مهتاب ننشینم
به خودم قول میدهم دیگر به عشق تو ، به دیدار دریا نروم
به خودم قول میدهم دیگر به
عشق تو ، به آسمان نگاه نکنم
به خودم قول میدهم دیگر به عشق تو ، به چشمکهای ستاره ها 
نگاه نکنم
به خودم قول میدهم دیگر در لحظه های 
تنهاییم به تو فکر نکنم
به خودم قول میدهم اگر باز تو را دیدم به چشمهایت نگاه نکنم
به خودم قول میدهم اگر باز تو را دیدم دلم هوایی نشود
به خودم قول میدهم 
کسی اشکم را نبیند
به خودم قول میدهم کسی از دل شکسته ام باخبر نشود
به خودم قول میدهم بخاطر از دست دادنت از خدا گلایه نکنم 


اما... 


نمیدانم آیا میتوانم به قولهایم عمل کنم؟
آیا میتوانم تنهایی را تحمل کنم؟ 

بخدا بی تو هرگز...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد