کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

کلبه تنهایی

دست نوشته های شخصی

چطوری یه پسرو فراموش کنیم؟

یکی از بازدیدکنندگان وبلاگم بر اثر جستجو متن بالا وارد وبلاگم شده بود و من رو شدیدا به خودش جلب کرد حالا برای جوابش یک متن کوتاهی دارم که امیدوارم به دردش بخوره! 

دوست عزیزم نکات را یک به یک اجرا کن تا فراموشش کنی : 

۱- فرض کن اون مرده براش یه قبر توی خیالاتت درست کن دفنش کن  

۲- فرض کن با یه دختری توی خیابون اونو دیدی بهت خیانت کرده بعد ازش متنفر شو و از یادش ببر. 

۳- مطمئن شو که اینقدر پستی که می تونی فرضیات منو تو ذهنت جا بدی اونوقت راحت فراموشش می کنی!

نظرات 1 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 4 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:07 ب.ظ http://goldokhtar.sepehrblog.ir/extra-2966.html

با سلام
مفتخرم شما دوست گرامی را دعوت کنم به بازدید از این صفحه ی شگفت انگیز وبلاگم که مطمئنا در گذر زمان حقانیت و کیفیت ادعای مان را به وضوح درک خواهید کرد.
این وبلاگ در نظر دارد نرم افزار های کمیاب و نادر و بعضا قیمتی را بطور رایگان در اختیار کاربران حامی خود قرار دهد.
شما دوست عزیز نیز می توانید ضمن عضویت در وبلاگ و پیوستن به جمع حامیان از امکانات جانبی وبلاگ نظیر انیمیشن های طنز که محصول کمپانی های معروف می باشید دیدن فرمایید و از امکان دانلود مطالب آرامش بخش پاورپینت شده بهره مند شوید و به مطالعه ی برگزیده مقالات و نقد و خلاصه کتب بپردازید.
فکر می کنم سعی کرده ام نظر همه ی گروه
سلیقه ای را جلب کنم.
تبصره1:نخستین ارسال لینک دانلود نرم افزارها نیمه ی اول آذر ماه خواهد بود.
تبصره2:نرم افزارهای ارسالی با ضمیمه ی آموزش کاملا تصویری و جامع فارسی که توسط خودم بصورت پی دی اف شده تهیه می گردد عرضه خواهد گشت.
تبصره3:تبلیغات وبلاگ در صفحه ی اصلی می باشد
منتظر حضور سبزتان هستم.
موفق و پیروز و سربلند باشید[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد